افتخار آفرینی گرگ ایرانی (هادی چوپان) در مسترالمپیا2019

افتخار آفرینی گرگ ایرانی (هادی چوپان) در مسترالمپیا2019

اولین ها همیشه به یاد می مانند. اولین هایی نظیر حضور بیت الله عباسپور به عنوان اولین ایرانی  در رقابت های مسترالمپیا و اولین هایی نظیر سوم شدن هادی چوپان در این رقابت های حرفه ای و تبدیل شدن به اولین ایرانی که توانسته است در این رقابت ها به چنین افتخاری دست پیدا کند.

هادی چوپان که به گرگ ایرانی معروف است در سال های گذشته نیز توانسته بود جواز حضور در رقابت های مسترالمپیا را کسب کند اما به دلیل محدودیت ها در صدور ویزای آمریکا از این رقابت ها و افتخار آفرینی جا ماند. گرچه تا دو هفته پیش از آغاز مسترالمپیا 2019 هم مشخص نبود که ویزا برای او صادر می شود یا خیر..

در ابتدا پس از قطعی شدن ویزا مشخص نبود که این قهرمان در رده وزنی کمتر از 212 پوند شرکت می کند یا دسته آزاد؟ و در نهایت طی یک تصمیم حیاتی و در عین حال شجاعانه، تصمیم به حضور در دسته آزاد را در حالی که وزن او از حریفانش 10 کیلوکمتر بود، گرفت و به رقابت با بدنسازان در دسته ازاد که از اهمیت بالاتری برخوردار است پرداخت و پس از ویلیام بناک و مکس چارلز به عنوان اولین ایرانی در سکو سوم این رقابت ها ایستاد و بزرگانی چون فیل هیث و دکستر جکسون را پشت سر گذاشت.

همچنین این قهرمان ایرانی توانست از دید تماشاگران به عنوان محبوب ترین و بهترین بدنساز حاضر در مستر المپیا2019 انتخاب شود.

شرکت داروسازی کارن ضمن تبریک به این قهرمان و جامعه پرورش اندام ایران، برای اینده این رشته و جوانان این سرزمین بهترین ها را آرزومند است.

با آرزو موفقیت های روز افزون...