مصاحبه با دکتر اُرُد ایروانی، رئيس بورد تغذيه و مسئول دپارتمان تغذیه و تمرینات ورزشی مرکز ایفمارک

مصاحبه با دکتر اُرُد ایروانی، رئيس بورد تغذيه و مسئول دپارتمان تغذیه و تمرینات ورزشی مرکز ایفمارک

 

1-آقای دکتر لطفا به اختصار خود را معرفی نمایید

اُرُد ایروانی هستم. دکترای تخصصی بیوشیمی و متابولیسم ورزشی ( تغذیه ورزشی ) و مشاور تغذیه و رژیم درمانی.

در حال حاضر رئیس بورد تغذیه و مسئول دپارتمان تغذیه و تمرینات ورزشی مرکز ارزیابی های پزشکی و باز توانی فوتبال ایران ( ایفمارک ) هستم.

در گذشته نچندان دور نیز مسئول تغذيه كميته پزشكي فدراسيون فوتبال و متخصص تغذیه تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران بودم.

2- ضمن تشکر از فرصتی که به ما دادید، لطفا بفرمایید از چه زمان و چگونه با مکمل های شرکت داروسازی کارن آشنا شدید ؟

از ابتدای تاسیس شرکت داروسازی کارن، مدیران ارشد و بنیان گذاران این مجموعه افراد توانمندی را در تمامی بخش های این شرکت گردهم آوردند. من هم قبل از  تاسیس شرکت با بسیاری از مدیران و کارشناسان این مجموعه آشنایی داشتم و از طریق آنها با محصولات آشنا شدم.

3- برای بهبود عملکرد ورزشی مصرف کدام مکمل های ورزشی را به فوتبالیست ها توصیه می نمایید؟

مسلما  نياز هر فوتبالیست با دیگری متفاوت است ولي بطور نسبي مكمل هايي نظیر گروه پروتئين ها ، HMB  ، ال كارنيتين و کربوشارژ را به فوتباليست ها توصيه می نمایم. 

4- وجه تمایز محصولات شرکت کارن با دیگر مکمل ها در چیست ؟

بنده مصرف کنندگان مکمل های ورزشی را به 2 گروه تقسیم می نمایم. دسته اول بدنسازانی هستند که استفاده از مواد نیروزا برایشان اهمیتی ندارد. دسته دوم ورزشکاران حرفه ای هستند که خالص بودن و عاری بودن مکمل ها از مواد نیروزا برایشان بسیار مهم است. با توجه به اینکه مکمل های ورزشی بسیاری اعم از مجوز دار و غیر قانونی یا زیرزمینی در بازار وجود دارد،وجه تمایز مکمل های شرکت کارن نسبت به سایر مکمل ها خالص بودن و عاری بودن از هر گونه مواد نیروزا و هورمونی است از این رو  ورزشکاران با اطمینان 100 % می توانند از این مکمل ها استفاده نمایند. 

5- اثربخشی مکمل های شرکت کارن چگونه بوده و رضایت شما به چه میزان است ؟

من مدت زمان زیادی است که مکمل های شرکت کارن را به ورزشکاران توصیه می کنم و از اثربخشی آنها بطور نسبي راضی هستم .

6- آیا برای تکمیل سبد محصولات شرکت کارن پیشنهادی دارید ؟

با توجه به سفرهایی که در کنار تیم ملی فوتبال به کشورهای مختلف داشتم و با مشاهده نوآوری های آنها در زمینه تولید مکمل ها همواره پیشنهاداتی را به شرکت کارن داده ام به عنوان مثال تولید پروتئین به فرم مایع با بسته بندی تک نفره و یا تغییر بسته بندی محصولات .

7- با سپاس مجدد از زمانی که در اختیار ما قرار دادید. لطفا در پایان بفرمایید که میزان پاسخگویی و خدمات مشاوره پرسنل شرکت کارن را چگونه ارزیابی می فرمایید ؟

یکی از نقاط قوت شرکت داروسازی کارن بخش مشاوره آن است. کادر علمی شرکت داروسازی کارن از افراد خوب و شایسته تشکیل   شده اند که بهترین اطلاعات علمی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.