معرفی و تاریخچه شرکت داروسازی و مکمل های غذایی-حیاتی کارن

تاریخچه

• شروع فعالیت و تولید مکمل

شرکت داروسازی کارن به عنوان اولین شرکت تولید کننده مکملهای غذایی، ورزشی و فرمولاهای تغذیه انترال در ایران، فعالیت خود را از سال  ۱۳۷۸آغاز کرده است.

این شرکت هم اکنون با  ۱۰خط تولید و بیش از۲۰۰ نوع مکمل و فرمولای مختلف یکی از خوشنام ترین برندهای مکمل در میان محصولات داخلی و خارجی موجود در بازار می باشد.

• اخذ گواهینامه های لازم و تولید دارو

از آنجا که تولید محصول سالم و با کیفیت از اهداف مجموعه کارن می باشد، این شرکت علاوه بر مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمـان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت، معدن، تجارت، گواهینامه های را نیز دریافت نموده و بعد از سالها کسب تجربه و اعتبار، با دریافت گواهینامه های GMPدر سال  ،۱۳۹۵به صنعت فاخر داروسازی کشور ورود نموده و در فضای بیش از  ۱۰۰۰۰متر مربع خط جامدات خود را به بهره برداری رسانده است.

همچنین یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین خطوط سافت ژل منطقه در شرکت داروسازی کارن به بهره برداری رسیده است.

شرکت داروسازی کارن با بهره مندی از مدیران متخصص و متعهد و با پشتوانه نیروهای فنی و تخصصی با تجربه در بخشهای تولید و تحقیق و توسعه، سرمایه های انسانی لازم برای دست یافتن به چشم انداز و ماموریت خود به شرح ذیل را فراهم نموده است:

چشم انداز

تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده مکمل های غذایی در ایران، خاورمیانه و یکی از برترین تولید کنندگان دارویی کشور با شهرت به کیفیت.

ماموریت

تولید محصولات با کیفیت و سالم با پایبندی به شعار تعهد به کیفیت در تولید، به منظور ارتقای کیفیت زندگی و سلامت افراد جامعه.

محصولات

• مکمل های ورزشی

مکمل های ورزشی شرکت کارن با برند، PNC قدیمی ترین و خوشنام ترین برند مکمل های ورزشی در ایران و مورد تایید متخصصین در امر تغذیه ورزشی پزشکان مشغول در حوزه ورزش، تیم های ملی، باشگاهی و فدراسیون های ورزشی از جمله فدراسیون پزشکی ورزشی می باشد.

در تولید این محصولات همواره نیاز جامعه ورزش، تاثیرگذاری مکمل در پژوهش های علمی انجام شده و سلامت محصول مد نظر مدیران شرکت کارن و از رموز موفقیت این برند بوده است.

برند جدید داینامکس به سفارش شرکتADAPT PHARMA کانادا تولید و به بازار عرضه شده است.

این محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و از معتبرترین تامیـن کنندگـان جهان (مـورد تاییـد شـرکت آداپت فارمـا) و با استفـاده از کاملتـرین فرمولاسیون های روز دنیا و با هدف توسعه بازار مکمل های ورزشی کارن و صادرات به کشورهای خاورمیانه تهیه شده اند.

• مکمل های بیمارستانی

فرمولاهای آماده گاواژ تولید شده در شرکت داروسازی کارن تحت عنوان انترامیل، اولین فرمولای گاواژ تولید شده در کشور می باشد که با هدف کمک به وضعیت نامناسب تغذیه بیماران بستری در بخش های مراقبت های ویژه، با کیفیتی قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی و قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است.

این محصولات هم اکنون با کسب رضایت و تایید متخصصین تغذیه و مراقبتهای ویژه محبوب ترین و پر مصرف ترین فرمول های گاواژ در ایران محسوب می گردند.

با توجه به نیاز بیمارستان ها و بنا به درخواست متخصصین، محصولات هیلاژن، پیورپروتئین و کالری میل نیز به سبد محصولات بیمارستانی کارن اضافه شده و هم اکنون در کنار انواع انترامیل جزو محصولات محبوب و پرفروش شرکت می باشند.

• مکمل های تندرستی

مکمل لاغری اسلیم لست و مکمل افزایش وزن گین آپ کودکان، دو محصول خوشنام و محبوب، از اولین مکمل های تندرستی کارن می باشند.

هم اکنون شرکت کارن با بیش از ۲۰محصول در حیطه های کاهش وزن، افزایش وزن و ارتقاء سلامت یکی از پیشروان این عرضه است.

• دارو

سبد دارویی کارن شامل  ۳۷قلم دارو می باشد که در ۶لاین دارویی، دستگاه گوارش
و متابولیسم، خون و ارگان های خون ساز، قلب و عروق، سیستم اسکلتی-عضلانی، سیستم عصبی و سیستم تنفسی هم اکنون در سراسر کشور در حال توزیع می باشد.

آنچه ما را متمایز می کند

1.واحد مشاوره شرکت كارن با هدف ایجاد پل ارتباطی میان مشتری و شرکت با نام صدای مشاور به طور رسمی کار خود را از مهر ماه 1384 آغاز کرد.

در این بخش کارشناسان تغذیه پاسخگوي سوالات مشتریان در زمینه معرفی، انتخاب و نحوه مصرف محصولات و همچنین پیشنهاد راهکار مناسب برای مشکلات احتمالی هستند

به منظور تسهیل ارتباط مخاطب با مشاوران امکان برقرای ارتباط به دو صورت آنلاین(اینستاگرام و سایت) و تلفنی وجود دارد.

2.باشگاه مشتریان کارن در سال 1397 با هدف افزایش رضایت و وفاداری مشتریان تاسیس شد و تا امروز بیش از 12000 عضو فعال دارد. مشتریان کارن با عضویت در این باشگاه می توانند از خدمات و جوایز شرکت بهره مند شوند.

3. واحد رسیدگی به شکایات و انتقادات