طرح پرسش برای مشاوره

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:
سوال در مورد
پرسش مورد نظرتان را وارد نمایید:

 عرفان اسدازده ۱۴۰۲/۹/۱۳

سلام وقتتون بخیر.من مکمل پمپ xp4 و کراتین مصرف میکنم. آیا با بوسپبرون و سیپرالکس و اورپ تداخل داره ؟

با سلام وقت بخیر 

دوست عزیز با رعایت فاصله زمانی حداقل 2 ساعت از مصرف دارویتان مکمل های خود را استفاده کنید و برای احتیاط بیشتر حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید . 

موفق و سلامت باشید 

 فرشاد ۱۴۰۲/۸/۱۷

سلام مادرمن مبتلابه زخم بسترشده ومراحل درمانی راطی میکند.زخم جهت پرشدن بایدگوشت بیاوردکه این موردبرای مادرم به سختی انجام میشود.مادرم لاغرهستندوازنظرتغذیه کم خوراکندوبرای تسریع گوشت آوری زخم چه پودری رابعنوان مکمل تجویز میکنید.باتشکر

با سلام وقت بخیر 

دوست عزیز برای تسریع در  ترمیم زخم می توانید از مکمل هایی نظیر هیلاژن ، انترامیل پرپروتئین  و پیور پروتئین ساشه ، زینک و ویتامین سی استفاده نمایید . 

موفق و سلامت باشید 

 سینا حسینیان ۱۴۰۲/۶/۲۳

سلام من ۲۱ سالم هست و تو سن۸سالگی دچار لنفوم بورکیت شکم شدم و بعدش شیمی درمانی داشتم و الان ۱۳ سال هست که خدا را شکر سالمم ولی به بدنسازی علاقه مند هستم میخواستم بدونم ایا میتونم از مکمل های ورزشی استفاده کنم. یا خیر اگر میتونم از چه چیز هایی استفاده کنم واز چه چیز هایی استفاده نکنم

با سلام وقت بخیر 

دوست عزیز با توجه به اینکه  مدت زمان زیادی از درمانتان می گذرد و در حال حاضر خدا رو شکر سالم هستید می توانید از مکمل های بدنسازی بنا بر هدف تان استفاده نمایید . اینکه دقیقا چه مکمل هایی نیاز دارید بستگی به هدف تان و شرایط تان دارد ولی منع مصرفی برای مصرف گینر، پروتئین وی و یا اسید های آمینه ندارید و حتما توجه داشته باشید که مکمل های  معتبر و مجاز داروخانه ای تهیه نمایید که هیچ گونه ماده مضر و هورمونی به آن اضافه نشده باشد . 

موفق و سلامت باشید 

 علی ۱۴۰۲/۶/۰۸

سلام, خسته نباشید. برای یک بیمار 67 ساله خانم که به علت بیماری سرطان جراحی روده انجام داده اند و الان هم یبوست دارند و هم اینکه نمیتونن خوب غذا بخورند و این موضوع باعث ضعف و کاهش وزنشون شده ,کدوم محصول شرکت رو پیشنهاد میکنید؟؟؟

با سلام و وقت بخیر 

دوست عزیز برای بیمار خود می توانید از مکمل انترامیل پرپروتئین که نوعی غذای کامل است و کلیه نیازهای تغذیه ای شان را تامین می نماید به همراه مکمل پیورپروتئین ساشه استفاده نمایید که از کاهش وزن و تحلیل توده عضلانی بیمار جلوگیری نماید 

موفق و سلامت باشید 

 سید مهدی حاجی سید جوادی ۱۴۰۲/۴/۰۸

سلام من قدم ۱۸۸ وزنم ۹۴ سن ۴۶ سال ورزش شنا ویوگا گلوتامین مصرف میکنم با پروتیین وی ۴۶۰۰ هر دو مارک کارن خواستم ببینم عوارض داره ؟واینکه شما چی پیشنهاد میکنید

با سلام وقت بخیر

دوست عزیز مکمل هایی که استفاده می کند عوارضی ندارد نگران نباشید . برای جلوگیری از تحلیل توده عضلانی و تقویت عضلات خود می توانید از مکمل سارکومیل شرکت کارن استفاده نمایید . مکمل سارکومیل مکمل کاملی است و  حاوی پروتئین وی و اسیدهای آمینه است و برای شما انتخاب مناسبی است . 

موفق و سلامت باشید 

 مهدیه خباز ۱۴۰۲/۳/۱۶

با سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم برای تهیه یک فرمولای با توتال کالری 2000 کیلوکالری چند اسکوپ از پودر در بیمارستان مصرف بشه؟

با سلام وقت بخیر 

دوست عزیز هر پیمانه مکمل انترامیل استاندارد 50 کیلوکالری انرژی دارد برای تامین 2000 کیلوکالری باید 40 پیمانه از مکمل انترامیل استاندارد استفاده شود . 

موفق و سلامت باشید 

 جواد ساعدی ۱۴۰۱/۹/۱۴

سلام خانم من 39 ساله بعلت ایست قلبی و آسیب مغزی در بستر هستند و تغذیه گاواژ دارند آیا مصرف اینترامیل پروتئین کافی هست یا باید محصول دیگری هم استفاده کنم ضمنا باید روزی یک قوطی مصرف شود و کالری یک قوطی کامل ایترامیل پروتئین چقدر هست ؟ ممنون

با سلام وقت بخیر 

دوست عزیز توصیه می شود بیمارتان حتما تحت نظر متخصص تغذیه  قرار گیرند تا با توجه به شرایط فردی بیمار برایشان مکمل های لازم تجویز گردد . در کنار مکمل انترامیل پرپروتئین می توانید از مکمل هایی نظیر پیور پروتئین ساشه ، کربومیل ، امگا3 استفاده نمایید . یک قوطی انترامیل پرپروتئین 1804 کیلوکالری دارد و مقدار دقیق نیاز ایشان باید بر اساس مقدار کالری مورد نیازشان تجویز گردد به همین دلیل برای این موضوع حتما با یک متخصص تغذیه مشورت نمایید . 

موفق باشید 

 پریسا عرفاتی ۱۴۰۱/۵/۲۶

سلام من احتیاج به ساشه های پیور پروتئین دارم. آیا امکان ارسال برای من وجود داره؟ اگه نه، معادل خارجی این مکمل بصورت ساشه جی هست؟ باتشکر فراوان

سلام

در حال حاضر ساشه پیور پروتئین ناموجود است . شرکت فروش آنلاین نیز ندارد و محصولات را باید از داروخانه ها تهیه کنید. محصول مشابهی برای این مکمل در بازار موجود نیست.

سلام

در حال حاضر ساشه پیور پروتئین ناموجود است . شرکت فروش آنلاین نیز ندارد و محصولات را باید از داروخانه ها تهیه کنید. محصول مشابهی برای این مکمل در بازار موجود نیست.

 سيدداود حسيني ۱۴۰۱/۵/۰۱

با سلام لطفا در رابطه با سروينگ پودر استاندارد و پرپروتئين و اينكه پيمانه خود محصول چند گرميه و ميزان پروتئين براي هر سروينگ جهت تهيه گاواژ چقدره توضيحي بديد ممنون ميشم ..با تشكر .

سلام

جهت تهیه گاواژ باید مطابق دستور پزشک عمل کنید. در مورد  افزایش وزن و نحوه مصرف مکمل به لین کهای زیر مراجعه شود:

https://www.karenpharma.com/product/weight-gain/weight-gain-enterameal-standard

https://www.karenpharma.com/product/weight-gain/enterameal-high-protein

 فاطمه قاسمی ۱۴۰۰/۱۰/۲۰

آیا پودر انشور جایگزین مناسبی برای اینترامیل استاندارد برای بیماران بستری و نیازمند گاواژ هست؟

سلام

بله می توانید مصرف کنید.